Microsoft Advertising

Kampanie Google Ads

6

mln użytkowników na świecie korzysta z Bing

Poszukujesz skutecznego narzędzia, do prowadzenia kampanii internetowej dla Twojego biznesu?

Nie możesz się zdecydować, z jakiego systemu reklamowego skorzystać? Dowiedz się więcej na temat zalet i wad, cieszącego się coraz większą popularnością Microsoft Advertising.

Typy i rodzaje kampanii Microsoft Bing Ads:

Analogicznie jak w przypadku Google Ads, Microsoft PPC oferuje nam szereg różnorodnych formatów reklam, które możemy zastosować w zależności od naszego zapotrzebowania. Wyróżniamy:

Reklamy tekstowe

To podstawowy format reklamowy, który skupia się na tekście. Reklamodawcy tworzą nagłówek, opis i adres URL, które są wyświetlane w wynikach wyszukiwania Bing

Reklamy produktowe

Pozwalają reklamować konkretne produkty ze sklepu online w wynikach wyszukiwania Bing. Są wykorzystywane przede wszystkim przez sklepy internetowe. W reklamie znajduje się nazwa sklepu, zdjęcie produktu, cena i opis produktu.

Reklamy displayowe

Microsoft PPC umożliwia wyświetlanie reklam graficznych, jak i reklam video, reklamy są dostępne w formie banerów i obrazków na stronach partnerskich i w sieci reklamowej Microsoft Network.

Reklamy na instalację aplikacji

Jeśli jesteś zainteresowany reklamowaniem swojej aplikacji, Microsoft PPC oferuje również formaty reklam, które zachęcają użytkownika do pobrania aplikacji mobilnej.

Co więcej, w Microsoft PPC to my wybieramy, w jaki sposób chcemy się rozliczać za naszą reklamę. System umożliwia prowadzenie rozliczenia od jednego kliknięcia (CPC), od wyświetlenia (CPV), od tysiąca wyświetleń reklamy (CPM), czy od wykonania określonej akcji (CPA). Wybór odpowiedniego formatu reklamy i rodzaju rozliczenia zależy od Twojej strategii marketingowej i celów wybranej kampanii reklamowej.

43mln zł
wygenerowanych przychodów
740000+
wygenerowanych zapytań
300+
zrealizowanych projektów
6+
zdobytych nagród

Obsługa i prowadzenie kampanii Microsoft Ads

Standard

700 zł /miesięcznie
  • Budżet kampanii (netto) - 1500 - 3000 zł

Premium

2000 zł /miesięcznie
  • Budżet kampanii (netto) - 3000 - 10000zł

VIP

wycena indywidualna
  • Budżet kampanii (netto) powyżej 10000zł

Co mówią o nas nasi klienci?

Czym jest wyszukiwarka Bing i jaką popularność ma produkt Microsoftu?

Wyszukiwarka Bing to produkt firmy Microsoft, który został wprowadzony na rynek w czerwcu 2009 roku. Jest to narzędzie internetowe służące do przeszukiwania treści w internecie, podobnie jak popularna wyszukiwarka Google. Bing umożliwia użytkownikom wprowadzanie zapytań i otrzymywanie wyników związanych z witrynami internetowymi, obrazami, wideo, mapami, produktami i innymi informacjami.

Choć jej udział w rynku zdominowanym przez Google może wydawać się niewielki (9%), w rzeczywistości, wyszukiwarka Bing jest drugą, najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką na świecie. Mimo że w Polsce Bing nie cieszy się zbyt dużą popularnością, swoje grono fanów znajduje między innymi w Chinach, Kanadzie, czy Stanach Zjednoczonych. Istnieje wiele czynników, dla których warto rozważyć reklamowanie swoich usług właśnie w tej wyszukiwarce.

Co to jest system reklamowy Microsoft Advertising?

Microsoft Advertising (wcześniej znane jako Bing Ads) to platforma reklamowa stworzona przez firmę Microsoft. Jest to system reklamowy, który umożliwia przedsiębiorstwom i reklamodawcom promowanie swoich produktów i usług poprzez wyświetlanie reklam na stronach wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Bing oraz na partnerujących witrynach i aplikacjach w sieci Microsoft Advertising Network (np. w wyszukiwarce Yahoo!, czy DuckDuckGo).

Microsoft Advertising działa analogicznie do systemu reklamowego Google Ads. Umożliwia tworzenie różnorodnych typów płatnych kampanii, dostosowywanie stawek do preferencji użytkownika i kierowania nastawionego na konkretną grupę odbiorców. 

Dlaczego warto zainteresować się promocją swojego biznesu za pomocą Bing Ads?

Może się wydawać, że przez mały odsetek osób korzystających z wyszukiwarki Bing,  inwestycja w kampanie reklamowe Bing Ads, nie przyniosą zadowalających efektów. Jednak, jak się okazuje niewielkie grono odbiorców ma swoje zalety. Dzięki temu, że na rynku reklamowym jest mniejsza konkurencja, łatwiej jest pojawić się u góry strony, a co za tym idzie koszt za jedno kliknięcie reklamę jest stosunkowo niski.

Rzadko się zdarza, że ktoś korzysta zarówno z wyszukiwarki Google jak i Bing, dlatego reklamowanie usług w Bing Ads pomaga dotrzeć do nowej, niepowtarzalnej grupy klientów. Choć Bing nie ma tak dużego udziału w rynku wyszukiwarek jak Google, statystyki pokazują, że przyciąga on bardziej dojrzałą i zamożniejszą grupę użytkowników, co bezpośrednio może się przełożyć na większe prawdopodobieństwo zakupu.

Wady i zalety korzystania z Bing Advertising

Bing Advertising, jako zaawansowane narzędzie do prowadzenia kampanii marketingowych, posiada szereg zalet, do niektórych z nich można zaliczyć:

  • Niewielka konkurencja: Bing ma mniejszy udział w rynku wyszukiwarek niż Google, co oznacza, że konkurencja w Bing Advertising może być mniejsza. Dla niektórych branż i słów kluczowych może to oznaczać niższe stawki CPC i mniejszą konkurencję o pozycje reklam.
  • Większa publiczność Windows i Microsoft: Bing jest domyślną wyszukiwarką w systemach Windows i jest zintegrowany z innymi produktami Microsoft, takimi jak Cortana i Microsoft Edge. To oznacza, że ​​możesz dotrzeć do użytkowników tych platform, którzy mogą być bardziej skłonni do korzystania z produktów Microsoft.
  • Integracja z Microsoft Audience Network: Możesz rozszerzyć swoje kampanie poza wyniki wyszukiwania Bing, korzystając z Microsoft Audience Network, co pozwala na wyświetlanie reklam na stronach partnerskich Microsoft.

Tak jak każdy system reklamowy, Bing Advertising posiada również wady, które warto wymienić:

  • Mała liczba użytkowników w porównaniu do Google: Bing ma znacznie mniejszy udział w rynku niż Google, co oznacza, że ​​możesz dotrzeć do mniejszej liczby użytkowników. Jeśli Twój target to globalna publiczność, może to być utrudnienie.
  • Mniej zaawansowane narzędzia: Chociaż Microsoft Advertising oferuje zaawansowane opcje targetowania, narzędzia i raportowanie mogą być mniej rozbudowane w porównaniu do Google Ads.
  • Wyższa średnia wieku użytkowników: Średnia wieku użytkowników Bing jest zazwyczaj wyższa niż w przypadku Google, co może wpłynąć na odpowiednio dopasowane kampanie reklamowe.

SEMads - certyfikowani specjaliści (Microsoft) Bing Ads

Szukasz kompetentnej firmy do poprowadzenia kampanii Microsoft Advertising dla Twojego biznesu? Skorzystaj z usług naszych zaufanych specjalistów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu indywidualnych kampanii, wiemy, że sukces w reklamie online wymaga nie tylko wiedzy, ale także wyczucia, strategii i ciągłego dostosowywania się do zmieniających się trendów. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, która dopiero zaczyna swoją przygodę z reklamą online, czy też dużą korporacją dążącą do dalszego rozwoju, jesteśmy tu, by Ci pomóc.